Evolutia pietei de curierat in 2009, potrivit Fastius Curier

nov. 24, 2009 News

Piata de curierat din Romania este, ca si piata de publicitate, printre cele care percep cel mai rapid evolutiile economice, astfel incat si contractarea anumitor industrii sau alte modificari semnificative in activitate se pot sesiza usor prin evolutia comenzilor de curierat ale companiilor din respectivele ramuri economice.

Conform oficialilor Fastius Curier, companie ce activeaza pe piata de curierat premium din Bucuresti, adresandu-se exclusiv clientilor business, la nivelul pietei de curierat s-a resimtit in prima parte din 2009 o diminuare usoara a solicitarilor din partea clientilor activi.

Activitatea multor companii s-a diminuat, astfel incat si nevoile de corespondenta s-au contractat. Influenta crizei economice s-a resimtit in domeniu inca de la finalul anului 2008, cand volumul de cadouri business s-a diminuat fata de decembrie 2007. Unele firme au ales sa trimita mai putine plicuri si pachete catre colaboratori, clienti si parteneri, cautand sa reduca deja cheltuielile si asteptand un an mai putin productiv, comenteaza reprezentantii Fastius Curier.

La inceput de 2009, multe companii au inregistrat vanzari mai mici, astfel incat s-a redus corespondenta de tip business (contracte, facturi, oferte comerciale), zona pe care Fastius Curier se pozitioneaza prin viteza si calitatea serviciilor, dupa cum sustine Ciprian Pulpa, Executive Manager al companiei. Era evident ca aceasta tendinta generala sa se resimta si in curieratul de nisa, pentru ca gradul de conectare a serviciilor de curierat la pulsul economiei este foarte ridicat.

Piata de curierat a inregistrat modificari importante in sine – unele companii au fost puternic afectate de criza financiara, astfel incat migrarea clientilor a fost mai accelerata decat in trecut. Companiile de curierat cu pozitii solide pe piata au avut astfel oportunitatea de a atrage clienti noi chiar in aceasta perioada de criza, compensand cu scaderea volumelor clientilor din portofoliu.

Pentru a contracara scaderea volumelor, Fastius Curier a initiat campanii de publicitate (in special online), preponderent pe site-uri de afaceri, atat display advertising, cat si publicitate contextuala (in special prin Google si ArboContext).

“Rezultatele promovarii online se resimt mai rapid, profitam si de faptul ca site-urile business sunt si ele mai putin aglomerate de mesaje publicitare, iar mesajul nostru este mai bine receptat de publicul nostru – companii de toate dimensiunile, in special corporatii nationale sau multinationale. Un alt atu` pe care l-am identificat in perioada de criza este nevoia companiilor de a alege mai atent partenerii si furnizorii de servicii. Astfel, companiile doresc acum mai mult decat oricand servicii de curierat rapid de calitate, cu viteza maxima si la un pret mic, astfel incat ofertele sunt alese cu mai multa atentie, pentru a economisi timp si bani. Faptul ca ne dedicam exclusiv mediului corporate ne avantajeaza, atat timp cat avem si politici active de marketing, vanzari si publicitate si o oferta mereu adaptata pietei”, a explicat Ciprian Pulpa.

Fastius Curier a mai anuntat ca studiaza si lansarea unor noi servicii, inclusiv servicii dedicate magazinelor online din Bucuresti. De asemenea, in 2009 compania s-a mutat intr-un spatiu nou, cu o suprafata mai generoasa, ales pentru a satisface nevoile Fastius Curier in urma dezvoltarii activitatii din ultima perioada.

Sursa:smartfinancial.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *